درباره آقای حسابدار

مختصری درباره آقای حسابدار

مجموعه “آقای حسابدار” با افتخار به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات حسابداری و مالی با تجربه و کیفیت برتر معرفی می‌شود. در آقای حسابدار، ما به ارائه راه‌حل‌های جامع حسابداری برای افراد و کسب‌وکارها متمرکز هستیم.

سلام من جواد علائی نسب هستم ، همان آقای حسابدار ابتدا یکم از سوابق تحصیلم میگم تا من را بهتر بشناسید . از سال ۱۳۸۰ تحصیل در حوزه حسابدار را آغاز کردم .

دانشگاه شهید بابایی قزوین – دانشگاه مازندران و دانشگاه آزاد باراجین دانشگاه های هستند که در آن مشغول به تحصیل بودم.  تحصیل و کار همزمان باعث شد که حسابداری در تک تک سلولهای بدنم حک بشه ، از سال ۱۳۸۰ تا به امروز همواره در حال یادگرفتن حسابداری بودم بسیاری از دوره های تخصصی حسابداری را گذراندم و الان تصمیم دارم که حسابداری را به تمام مردم با عشق و علاقه آموزش بدم قرار نیست که فقط به حسابدارها آموزش بدم میخواهم همه از دانش و تجربیاتم استفاده کنند ، مدیران ، کارآفرینان ، بازرگانان ، تجار و… همه می توانند از این آموزش ها استفاده کنند آموزش های که می خوام اینجا بزارم برای همه کاربرد دارد.

علاقمندم که دانشم به کمک کسب و کار ها بیاد و شاهد رشد و توسعه اونها باشم . با این کار میخواهم دین خودم را به جامعه ای که در آن رشد کردم اداء کنم.

مزایای آقای حسابدار

علاقمندم که دانشم به کمک کسب و کار ها بیاد و شاهد رشد و توسعه اونها باشم . با این کار میخواهم دین خودم را به جامعه ای که در آن رشد کردم اداء کنم.

تخصص و تجربه

تیم ما از حسابداران با تخصص و تجربه گسترده تشکیل شده است.

سفارش سازی

خدمات ما بر اساس نیازهای شما سفارشی‌سازی می‌شوند.

شفافیت

ما از شفافیت در ارتباط با مشتریان حائز اهمیت می‌دانیم.

پشتیبانی 24/7

به عنوان یک شرکت پشتیبانی 24 ساعته، همواره آماده‌ایم تا به سوالات و نیازهای شما پاسخ دهیم.

جواد علایی نسب ( آقای حسابدار)

کارشناس ارشدحسابداری

عواملی که باعث موفقیت ما شدند

با تیم فوق العاده ما آشنا شوید

دانیال صفائیان پور

کارشناس حسابرسی

میترا مرادی

کارشناس حسابداری

امیر علایی نسب

کارشناس ارشد حقوق

صادق حاجی موسایی

کارشناس ارشد حسابداری

هنگامه آذری

کارشناس ارشد حسابداری

الیاس سعیدی

کارشناس حسابداری

با مشتریان ما آشنا شوید

ما برای شما کار می کنیم

 

آقای حسابدار کجا آغاز شد

در سال ۱۳۹۹ بعد از حدود دو دهه فعالیت حسابداری تصمیم گرفتم که شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی خودم را بعد از چندین سال فعالیت گسترش بدهم مطالعات و طرح های زیادی را بررسی کردم تصمیم گرفتم که برند سازی کنم تقریبا باید بگم در سبک کار ما خیلی برند سازی انجام نشده تا الان بسیاری از کسب و کارها به اعتبارات فردی خلاصه میشود ( همان کاری که ما سالها انجام داده بودیم ) تصمیم گرفتیم که برند سازی کنم پس از کلی جلسه و برنامه ریزی برند آقای حسابدار متولد شد . 

چند ماهی تلاش برای ثبت برند بودیم و حالا برند ما با شکل کاملا قانونی متولد شد تمام حق و حقوق مادی و معنوی این برند  آقای حسابدار برای شرکت حسابگران آسمان تراز هست و این برند قرار هست که حالا حالا در آسمان حسابداری کشور بدرخشد در آینده از آقای حسابدار بیشتر خواهید شنید  ما را دنبال کنید تا بروز باشید.

فرم درخواست شما با موفقیت ارسال شد. به زودی با شما تماس میگیریم

question